Guitar Service Delivery, czyli dostawa instrumentów

Marzec 25, 2020

Zasady działania serwisu w czasie pandemii, czyli dostawa i odbiór instrumenów, zapoznaj się ze szczegółami. Nie damy się wirusowi!

Cześć Wszystkim, jak się macie? Czas jest trudny ale nie lękajcie się, jesteśmy z Wami!

W związku z licznymi pytaniami wdrażamy działanie antykryzysowe nową usługą: Guitar Service Delivery

Poniżej przedstawiamy szczegóły procedury door to door.

Usługa jest w fazie początkowej i proces jej świadczenia będzie na bieżąco doskonalony, zatem prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.

1. Przyjęcie instrumentu :

– kontakt mailowy lub telefoniczny, wstępne ustalenia dotyczące serwisu/naprawy gitary

– odbiór instrumentu pod domem/blokiem/na parkingu (nie wchodzimy na klatkę)

– diagnostyka instrumentu w pracowni Guitar Service i telefoniczne omówienie zakresu prac

– serwis/naprawa gitary jak zawsze z zachowaniem najwyższych standardów higieny pracy

2. Zwrot instrumentu:

– każdy instrument po serwisie/naprawie, przechodzi kilkugodzinny proces naświetlania lampami UV w celu zachowania sterylności

– telefoniczne ustalenie godziny dostarczenia instrumentu

– płatność tylko przelewem

3. W przypadku uwag/życzeń co do finalnego ustawienia instrumentu, po każdym serwisie przysługuje Państwu 60-dniowa gwarancja serwisowa (z możliwością przedłużenia w zależności od rozwoju ogólnej sytuacji), co oznacza, że w tym czasie (miejmy nadzieje, ze sytuacja w kraju będzie już unormowana) można pojawić się u nas i wykonać bezpłatną korektę setupu, lub standardowy przegląd ze sprawdzeniem stabilności parametrów ustawienia instrumentu.

4. Wy zostańcie w domach, a my zajmiemy się Waszymi ukochanymi instrumentami, bez narażania naszego i Waszego zdrowia!

Archiwum