Guitar Service Delivery, czyli dostawa instrumentów
25 marca, 2020
Zasady działania serwisu w czasie pandemii, czyli dostawa i odbiór instrumenów, zapoznaj się ze szczegółami. Nie damy się wirusowi!
Cześć Wszystkim, jak się macie? Czas jest trudny ale nie lękajcie się, jesteśmy z Wami!
W związku z licznymi pytaniami wdrażamy działanie antykryzysowe nową usługą: Guitar Service Delivery
Poniżej przedstawiamy szczegóły procedury door to door.
Usługa jest w fazie początkowej i proces jej świadczenia będzie na bieżąco doskonalony, zatem prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.
1. Przyjęcie instrumentu :
– kontakt mailowy lub telefoniczny, wstępne ustalenia dotyczące serwisu/naprawy gitary
– odbiór instrumentu pod domem/blokiem/na parkingu (nie wchodzimy na klatkę)
– diagnostyka instrumentu w pracowni Guitar Service i telefoniczne omówienie zakresu prac
– serwis/naprawa gitary jak zawsze z zachowaniem najwyższych standardów higieny pracy
2. Zwrot instrumentu:
– każdy instrument po serwisie/naprawie, przechodzi kilkugodzinny proces naświetlania lampami UV w celu zachowania sterylności
– telefoniczne ustalenie godziny dostarczenia instrumentu
– płatność tylko przelewem
3. W przypadku uwag/życzeń co do finalnego ustawienia instrumentu, po każdym serwisie przysługuje Państwu 60-dniowa gwarancja serwisowa (z możliwością przedłużenia w zależności od rozwoju ogólnej sytuacji), co oznacza, że w tym czasie (miejmy nadzieje, ze sytuacja w kraju będzie już unormowana) można pojawić się u nas i wykonać bezpłatną korektę setupu, lub standardowy przegląd ze sprawdzeniem stabilności parametrów ustawienia instrumentu.
4. Wy zostańcie w domach, a my zajmiemy się Waszymi ukochanymi instrumentami, bez narażania naszego i Waszego zdrowia!